Nemáte čo pozerať? Tu sú 3 filmy, ktoré sa oplatí pozrieť!

Je piatok večer a vy by ste radi vypli pri pozeraní nejakého filmu, no nemáte potuchy akého? V tomto článku nájdete 3 tipy na filmy, ktoré Vás zaručene nesklamú.

13 August
2020 13:54:34

laurenxblackmoon / Zdroj: youtube.com, pinterest.com

1. Na vine sú hviezdy / The fault in our stars

Film z roku 2014, kde sa stretávame s Hazel Grace Lancaterovou (Shailene Woodley) a Augustom Watersom (Ansel Elgort), ktorí sa prvý krát stretnú na podpornej skupinovej schôdze pre mladých ľudí s rakovinou. Hazel Grace trpí pľúcnou rakovinou, zatiaľ čo Augustus sa vyliečil z iného typu rakoviny, kvôli ktorej prišiel o polovicu nohy. Títo dvaja si padnú do oka a bezhlavo sa do seba zamilujú. Augustus pomôže Hazel splniť jej celoživotný sen stretnúť sa s autorom svojej obľúbenej knihy, ktorý býva v holandskom Amsterdame. No ich spočiatku kúzelný výlet nebude mať až taký kúzelný koniec. Je to obyčajná lovestory s neobyčajným koncom, pri ktorom ani jedno oko neostane suché.

2. Bird box

Film tentokrát zo sci-fi/horrorového sudka, kde sa s mysľami mešťanov zahráva mystická sila, pohľad na ktorú doviedol sestru hlavnej postavy, Malorie, k samovražde. Počet samovrážd spôsobených týmto fenoménom stúpal, zatiaľ čo sa vytvárali bezpečné zatarasené domy bez akejkoľvek možnosti vidieť vonkajší svet. Dom, do ktorého sa uchýlila Malorie sa časom stal jediným bezpečným, no počet ľudí v ňom sa tiež rapídne znižoval. Malorie časom otehotnela, a bola nútená si do starostlivosti zobrať aj dcéru svojej kamarátky, ktorá apokalypsu neprežila. Keď deti vyrástli, jedného dňa dostali oznámenie, že existuje bezpečné miesto, kde ich toto ovládanie mysle nebude ovplyvňovať. Avšak jediná cesta, ako sa na toto miesto dostať, bolo cez rieku pomocou lode. A tak sa Malorie a jej dve deti vybrali na niekoľko dňovú plavbu na člne. Bol v tom však jeden háčik: počas plavby museli mať celý čas zaviazané oči. Tento film Vás tak zaujme, že ani nebudete chcieť, aby sa skončil.

3. Everything, everything / Láska nadovšetko

Film o dievčati, ktoré trpí alergiou na takmer všetko z okolitého sveta. Jedného dňa sa však do domu oproti nej nasťahuje rodina s chlapcom, ktorý o ňu okamžite začne prejavovať záujem. Začnú si písať, pozerať sa na seba navzájom cez okno, ale čoskoro im to už nestačí. chcú sa vidieť, chcú sa dotknúť jeden druhého, chcu byť naozaj spolu. A tak raz, keď je jej mama v práci, presvedčí dievča ženu, ktorá sa o ňu stará, aby ho pustila do domu. Neskôr sa to niekoľkokrát zopakovalo a ich vzťah sa nádherne vyvíja, až pokým to mama dievčaťa nezistí a zakáže im akýmkoľvek spôsobom spolu komunikovať. Dievča sa rozhodne postaviť svojej mame a ísť so svojou láskou na romantickú dovolenku. Na konci nej však zistí jedno dlho držané tajomstvo. Toto je jeden z tých filmov, pri ktorých Vás buď bude hriať pri srdci, alebo budete nahnevaní na postavu matky.

Dúfame, že tieto filmy Vám pomôžu vytvoriť si doma ten perfektný pohodový večer.

100 %