asfasdf ×

NázorObčana.sk

Ako schudnúť z brucha?

 Aktuality

Kto by nechcel mať ploché a vypracované brucho? Predsa každý chceme mať štíhlu postavu hlavne keď tabletky na chudnutienefungujú. V nasledujúcom článku nájdete šikovné a jednoduché triky pre každého.

18 Jún
2016 16:00:22

Kto by nechcel mať ploché a vypracované brucho? Predsa každý chceme mať štíhlu postavu hlavne keď tabletky na chudnutie nefungujú. V nasledujúcom článku nájdete šikovné a jednoduché triky pre každého.

Plávanie

Najľahším spôsobom pri schudnutí z brucha je plávanie. Plávanie nie je vôbec namáhavé a voda má výborne účinky na kĺby a na svaly. Pri vysokom zaťažení môže byť energetický výdaj dokonca väčší ako u behu.

Plávaniu a iným aktivitám vo vode sa treba venovať aspoň 2-3x do týždňa po 90 minút (napr. 2x po 45 minút, 3x po 30 minút). Vyskúšajte to a nebudete veriť, o koľko bude Vaše brucho vyrysované.

Plank

Plank je jednoduchý cvik, ideálny pri chudnutí z brucha. Celé naše telo je otočené smerom k zemi, predlaktiami a špičkami sa dotýkame zeme, svoj pohľad smerujeme pred seba a zadok držíme v rovine. Na prvý pohľad sa nám možno zdá, že je to príliš jednoduchý a neúčinný cvik na brucho, ale po pár sekundách sa náš názor určite zmení. Pri cvičení môžeme pociťovať jemné pálenie brucha, čo značí, že precvičovanie je naozaj správne. Avšak, žiadne iné časti tela nás páliť nesmú!

Skracovačky

Ďalší cvik, ktorý účinne precvičí brušné svaly. Skracovačky pôsobia na celú časť brucha, ale najviac zaberajú na hornú časť. Prevedenie je veľmi jednoduché. Ľahneme si na zem, ruky si môžeme dať za hlavu alebo na hrudník (je to na nás) a snažíme sa ohnúť v bruchu tak, aby naše nohy ostali na zemi, ale naše lopatky sa dvíhali od zeme. Nesmieme zabudnúť ani na pravidelné dýchanie. Na začiatku pohybu pri ľahu na podložke je nádych, počas zdvíhania dych zadržíme a v hornej polohe je výdych.            

Najčastejšie chyby pri skracovačkách sú keď pokladáme hlavu na hrudník a švihové vykonávanie pohybu. Netreba naše telo preceňovať, radšej pomenej skracovačiek a väčšie pauzy.

Zdvíhanie nôh

Na prvý pohľad možno tento cvik znie banálne, ale patrí medzi najúčinnejšie. Stačí,aby sme si ľahli na zem a nohy dvíhali do 45 stupňového uhla. Pokiaľ vládzeme, pri opakovaní nemusíme nohy vždy položiť na zem, ale nechať ich pár centimetrov nad zemou. Zdvíhanie nôh nemusíme cvičiť len na zemi, ale napríklad aj na bradlách. Na bradlách okrem brucha precvičíme aj triceps, ramená a prsia.  

Hodnotenie článku:


kladné hodnotenie negatívne hodnotenie

0 %
(0 hodnotení)
Zdieľať

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť

Vytvoriť zadarmo účet
Meno: Heslo:

O autorovi

PRclanky


Podobné články

Prihláste sa k odoberaniu nových článkov

Váš email nebude poskytnutý tretím stranám.
Neposielame SPAM, vážime si Vaše súkromie.

,