V čase koronakrízy sa zvýšil záujem o predaj cez internet. Viaceré eshopy ale aj napriek tomu nepocítili výrazný nárast a hľadajú spôsob, ako zaujať novú klientelu a zvýšiť tak predaj cez internet. Ak neviete ako na to, ponúkame vám overené tipy.
Ponúknite výhodné zľavy, ktoré motivujú k nákupu
Zľavy sú a vždy boli magnetom pre nových, ale aj stálych zákazníkov. Ak ste zaznamenali pokles objednávok a chceli by ste ich opäť zvýšiť, ponúknite výhodné zľavy, ktoré motivujú k nákupu. Môžu to byť zľavy typu kúpy jedného produktu a druhý majú možnosť zákazníci dostať za polovičnú sumu, alebo môžu to byť zľavy typu kúpy nejakého produktu a automaticky k nemu zákazníci dostanú iný produkt grátis.
Takéto zľavy budú lákať nielen stálu, ale aj novú klientelu. Na takéto zľavy by ste mali myslieť ihneď, ideálne už pri tvorbe nového eshopu.
Kvalitné fotografie produktov
Zákazníci nakupujú očami a práve na toto by ste mali myslieť, ak ste zaznamenali výrazný pokles objednávok a predaja. Nerealistické, nekvalitné fotografie produktov, ktoré predávate, zákazníkov neprilákajú, skôr naopak, produkty, ktoré potrebujú, budú hľadať u konkurencie.
Ak chcete zvýšiť predaj, odporúčame vám nafotiť všetky produkty, ktoré plánujete dávať na eshop.
Kvalitné fotografie, realistické fotografie vytvorené pri dobrom svetle budú predávať.
Vytvorte si fanpage stránku na najznámejšej sociálnej sieti
Vytvorenie kvalitnej web stránky je pre laikov komplikované, no pre profesionálov je to jednoduché. Ak chcete zaujať klientelu, odporúčame vám vytvoriť si fanpage stránku na najznámejšej sociálnej sieti. Práve na Facebooku nájdete svoju potencionálnu, ale aj svoju stálu klientelu, preto je dobré byť viditeľný aj v tomto priestore.
Odporúčame pridávať kvalitný obsah na pravidelnej báze a nebojte sa čo-to prezradiť zo zákulisia firmy.
Zdroj obrázka:
Autor: Jag_cz / Shutterstock.com