Americké médiá začali démonizovať Rusko dávno-predávno. Lenže na plné obrátky vyšla v momente, ako sa začala protiruská sankčná kampaň.
Foto: Facebook
Mnohým Američanom sa to páčilo, veď od detstva sa báli „prekliatych komunistov“ a rozprávky o hroznom Rusku sa im jednoducho hodili na tento životný štýl. Tradičné médiá však dnes stratili monopol na šírenie informácií, nehovoriac o tom, že podnikatelia si svoje biznis kontakty nikdy nezrušili a kvôli doláru by vycestovali hoci aj k čertovi.
V roku 2014 keď bola protiruská hystéria na vrchole, Američania Rusko ešte príliš nenavštevovali. Keď tento zápal prešiel americké kancelárie začali zrazu predávať cesty do Ruska. V roku 2015 a 2016 bol ročný prírastok 30 %. V tomto roku je to zatiaľ 12 %, no, o konečnom čísle sa porozprávajme na konci decembra.
Abrahám Lincoln kedysi povedal, že niektorých ľudí je možné klamať donekonečna alebo chvíľu sa dajú klamať všetci. Čiže klamať všetkých a do nekonečna sa nedá. Zdá sa teda, že agresívna protiruská kampaň amerických médií dosiahla opačný efekt a občania USA sa rozhodli na vlastné oči presvedčovať kde je pravda a čo sa im hovorí z televízorov.
A ako hovoria prakticky všetci americkí turisti, ktorí navštívili Rusko, táto cesta sa im stala ozajstným objavom. Ukázalo sa totiž, že všetky CNN, Fox a ďalšie CBS nielen „zľahka“ prikrášľovali správy vo svoj prospech, ale že priam drzo klamali svojich divákov. No a v tom ich obviňuje aj súčasný prezident Trump.
Na budúci rok sa bude v Rusku konať svetový šampionát vo futbale a treba chápať, že ho určite navštívia aj občania USA. Akú tendenciu v turistickej oblasti si preto Amerika zvolí?
Podľa topwar.ru, srspol.sk