Udržať si klientov je jedna z priorít každého podnikateľského subjektu. Konkurencia je však veľká a nájsť ten správny recept, ako k sebe prilákať klientov a zabrániť tomu, aby odchádzali ku konkurencii, môže trvať dlhšie.
Zdroj obrázka: Autor: Indypendenz / Shutterstock.com
Ak chce firma, aby zákazník nakupoval len u nich, musí nájsť spôsob, spôsoby, ktorými zákazníkov presvedčí, aby nakupovali len u nich.
Ako to ale dokázať? Prezradíme vám overené spôsoby, ktoré sa osvedčili viacerým podnikateľom.
Dobrý zákaznícky servis
Viaceré firmy si neuvedomujú, že práve zákazníci sú tí, ktorí tvoria zisk a nepracujú na tom, aby im poskytli dobrý zákaznícky servis. Práve zákaznícky servis ale vo veľkom rozhoduje, či si zákazník vyberiete konkrétnu firmu, alebo bude hľadať ďalej až kým nenájde takú, ktorá mu poskytne nielen kvalitné výrobky, ale aj vynikajúci zákaznícky servis.
Ak sa zákazníkovi nevenujete, resp. nedokážete mu odpovedať na otázky týkajúce sa produktov, ktoré predávate, odradí ich to od nákupu. Ak napríklad máte grafické reklamné štúdio a pracujete aj s rezacími plotrami a zákazník sa vás bude pýtať, ako daný stroj pracuje, mali by ste mu porozprávať ako to celé funguje. Dobrý zákaznícky servis je pilierom úspechu a ak do neho neinvestujete, vaše podnikanie nebude napredovať podľa vašich predstáv.
Reklamné predmety
Pre niekoho sú vyslovene otravné, no pre niekoho znamenajú veľa. Záleží však od toho, aký reklamný predmet svojim zákazníkom ponúknete. Ak budete svojej stálej klientele ponúkať praktické reklamné predmety, ako napríklad hrnčeky s peknou potlačou na hrnčeky, USB kľúče s logom vašej firmy, či Power banky s logom vašej firmy, zákazníci sa k vám budú aj naďalej vracať a nebudú mať dôvod uvažovať nad inou firmou.
Ak chcete zákazníkov presvedčiť, aby nakupovali len u vás, popracujte na zákazníckom servise a poskytnite svojim zákazníkom reklamné predmety, ktoré sú využiteľné a nebude na ne sadať prach.