Práve teraz sa záujem o internetový predaj výrazne zvýšil. Môže za to pandémia a zatvorené kamenné prevádzky. Zákazníci sú tak nútení objednávať si z internetu, z čoho sa samozrejme tešia.
Ak predávate aj vy cez eshop, poradíme vám, ako zaujať klientov svojej konkurencie.
Zviditeľnite sa v Google
Práve internetový vyhľadávač Google je najpoužívanejším vyhľadávačom u nás vôbec. Ak sa vám podarilo zaujať klientov svojej konkurencie, potrebujeme byť v prvom rade viditeľný v Google. Odporúčame vám skúsiť reklamu Google Ads. Google Ads je celosvetovo najpoužívanejšia forma PPC reklamy. Práve vďaka nej sa dokážete posunúť z posledných miest v Google na prvé miesta, čo výrazne zvýši nielen návštevnosť, ale samozrejme aj tržby.
Zviditeľnite sa v Google a uvidíte, že sa vám podarí osloviť zákazníkov svojej konkurencie a presvedčiť ich, aby nakupovali u vás.
Eshop marketing
Keďže konkurencia je veľká, nemôžete očakávať, že klienti vašej konkurencie k vám budú chodiť sami od seba. Ak chcete byť úspešný a napredovať, musíte myslieť aj na eshop marketing. Musíte si stanoviť rozpočet, ktorý ste ochotní nechať na prilákanie zákazníkov, čiže na samotný eshop marketing. Keď podnikateľ vie, čo chce prioritne ponúkať, podľa toho sa nastavia jednotlivé marketingové aktivity, ktoré mu prinesú zvýšenie návštevnosti a následne zvýšenie tržieb.
Ak predávate cez eshop, zviditeľnite sa predovšetkým v Google a nájdite si niekoho, komu zveríte eshop marketing. Práve toto vám pomôže zaujať klientov konkurencie. Nezabúdajte však na kvalitný webdizajn eshopu, rýchle načítavanie, kvalitné popisky produktov a pravidelné doskladňovanie chýbajúcich kusov, lebo aj to má vplyv na zvýšenie návštevnosti webu a predovšetkým na zvýšenie tržieb.
Zdroj obrázka:
Autor: McLittle Stock / Shutterstock.com